Čarter zrakoplovi i plasiranje informacija i članaka u javnost

U široj javnosti duboko je ukorijenjeno pogrešno mišljenje da unajmljenim zrakoplovima putuju samo bogati i slavni, te da su manji zrakoplovi opasniji od komercijalnih. Kreiranju ovog stava dosta su doprinijeli mediji koji rado prate živote poznatih koji na odmore putuju privatnim zrakoplovima. Senzacionalizam je također kriv što se, kada se takav zrakoplov sruši, od toga napravi spektakl koji još danima odjekuje u eteru.

Ljudi u Europi, pa tako i u Hrvatskoj, znaju dosta o čarteru jahti ili jedrilica, najmu automobila, mopeda ili nekog drugog prijevoznog sredstva. Ne postoji, međutim, dovoljno informacija koje se mogu pronaći o čarteru zrakoplova, pa čarterske tvrtke imaju pred sobom dosta težak i opsežan zadatak ako žAirbus_A319_et_A320_Iberia_Alignés_-_Aéroport_de_Madrid-Barajasele privući nove klijente.

Svaka agencija koja se bavi iznajmljivanjem zrakoplova, trebala bi, prije svega, osvježiti svoje web stranice i upotpuniti ih relevantnim sadržajem. Internet je, naime, prvo mjesto gdje će se ljudi naći u potrazi za informacijama. Sadržaj bi trebao biti i informativan i zabavan da bi čitatelja zainteresirao za ono što se nudi.

U skladu s mogućnostima, mogle bi se platiti i TV reklame koje bi obrazovale javnost o prednostima čartera zrakoplova. Let privatnim zrakoplovom trebalo bi prestati prikazivati kao bauk i konačno reći nešto tome u korist.

U sva turistička mjesta trebali bi se poslati ljudi koji će polijepiti višejezične plakate s informacijama, kontaktom i web adresom gdje se moguće detaljno informirati o tipu zrakoplova, udaljenosti koju on može preletjeti, cijeni i ostalim detaljima. Život na otocima također je specifičan. Ljudi koji žive na otocima često su osuđeni na jednu ili tek par trajektnih linija koje ih povezuju s kopnom. Čarter zrakoplova njima bi se mogao prezentirati kao izlaz i način da brzo i sigurno stignu do kopna.

Postoje nebrojene mogućnosti na koje se javnost može informirati o čarteru zrakoplova kao jednom od načina putovanja. Ipak, ne postoji bolja reklama od dobre preporuke, pa je najbolji način ispuniti, pa čak i nadmašiti, očekivanja svih svojih klijenata.