Većina klipnih motora kao gorivo koristi visokooktanski benzin. Zrakoplovno gorivo je specifično jer je teže zapaljivo nego ostala goriva pa je rukovanje njime sigurnije.

Do Drugog svjetskog rata, kao gorivo za zrakoplove koristio se uglavnom kerozin ili mješavina kerozina i benzina. Vojni zrakoplovi, kao što je Messerschmitt Me 262A, koristili su uglavnom sintetička goriva ili diesel. Benzin se rijetko koristio zbog visoke potrošnje. Nakon Drugog svjetskog rata, većina zrakoplovnih goriva bila je na bazi kerozina. Kada je rat završio, Velika Britanija je razvila standard za zrakoplovna goriva temeljen na parafinu koji se koristio za lampe. Amerika je svoj standard bazirala na benzinu koji se koristi u avijaciji.6th_Bombardment_Wing_Convair_B-36F-5-CF_Peacemakers_49-2683_and_49-2680_zps2da94096

Tijekom godina određeni su neki parametri koje goriva moraju zadovoljavati. Određena je minimalna temperatura ledišta, kao i minimalna temperatura zapaljenja goriva. Veliki vojni zrakoplovi podliježu posebnim pravilima, gorivo u njima treba biti iznimno teško zapaljivo. Ovakva goriva su dosta skupa jer je trošak njihove proizvodnje velik.

Zrakoplovno gorivo danas je bezolovni kerozin ili mješavina nafte i kerozina. Prvi tip goriva naziva se Jet – A , dok se drugi tip zove Jet – B. Jet-B gorivo posebno je pogodno za hladna područja jer ima vrlo nisku temperaturu smrzavanja (do -60 stupnjeva celzija). Međutim, ovo je gorivo lako zapaljivo tako da se danas rijetko koristi osim ponekad u vojnoj avijaciji i u jako hladnim područjima poput Rusije ili Aljaske.

Većina komercijalnih zrakoplova danas koristi Jet – A. Prednost ovog goriva je što je jako teško zapaljivo što doprinosi sigurnosti pa je ovaj tip goriva logičan izbor za prijevoz ljudi.

Sva se ova goriva proizvode u rafinerijama. Započinje se postupkom destilacije pri čemu se odvajaju različite komponente, ovisno o točki vrenja. Kasnije se iz tih komponenti odvajaju sve neželjene tvari i spojevi kao što su metali i kiseline. Pročišćene komponente se zatim spajaju u određenom omjeru. Taj omjer je ono što čini razliku između Jet – A i Jet A – 1 goriva. Kasnije se u gorivo dodaju razni dodaci kako bi se poboljšala njegova svojstva.